A cikksorozat a hónap elején megjelent Service Desk új változatát veszi górcső alá. Lássuk hát a folytatást, mi változott a Kimutatások és a keresések terén. E rész megírásához már a telepített rendszert is használom. 🙂
A cikksorozat a hónap elején megjelent Service Desk új változatát veszi górcső alá, jelenleg még szigorúan csak “szárazon”. Az összefoglaló megírása során feltételezem, hogy a kedves olvasó ismeri az ITL v3-t és a Service Desk rendszer előző változatainak valamelyikét. Lássuk hát a folytatást.
A hónap elején megjelent új Service Desk alapjaiban nem változott sokat, de a részletekben számos változást és fejlesztést fedezhetünk fel. A következőkben – egyenlőre még csak “szárazon” – összefoglalom a rendszer újdonságait. Az összefoglaló megírása során feltételezem, hogy a kedves olvasó ismeri az ITL v3-t és a Service Desk rendszer előző változatainak valamelyikét.
Hosszas titkolózás, agonizáció után, kippatant a csíra és örömmel jelenthetem, hogy megjelent a CA Service Desk Manager r12-s verziója! Már eddig is foglalkoztam vele, miket fog tudni, de ma – holnap erőt veszek magamon és összefoglalom a legfontosabb újdonságokat.
Addig is örvendezzünk, mert tényleg számos hasznos frissítés, újdonság van benne!