Ma kezdtem egy érdekes konferenciát Londonban a CA Europe, Middle East and Africa HQ-nál (a képen a CA központi épülete Ditton Manor-ban, de ez az egész hely egy külön misét – akarom mondani – blog bejegyzést is megér a késõbbiekben). Két napig arról fogok elõadásokat hallgatni (az én szekciómban), hogy a Service Management folyamatokat miképp értelmezi, látja a CA és milyen termékekkel kívánja ezeket kiszolgálni.
Az alap logika szerint itt a Service Desk-rõl, a CMDB-rõl lesz elsõsorban szó, de minden kapcsolódó érdekesség már kiadott és még csak fejlesztés alatt álló termékek és szolgáltatásaik is a porondon lesznek. A párhuzamos szekciók természetesen a CA termékpaletta egyéb ágait is teljes egészében kezelik, de idõ és az osztódási képesség hiányában én csak ezen irányvonallal fogok foglalkozni. Az eredményekrõl és egyéb infókról a késõbbiekben természetesen beszámolok.
(Annyi azért kiderült a kezdeti key note hallgatása alapján, hogy valódi információcsere és érdekes elõadások elé nézünk… )